Svin influensans vacsin!

DÅ har man väl går runt och haft ont i armen nu i ett dygn utan att det har släppt:( jag tog den i går och var väldigt osäker när jag var där men nu är jag jätte glad att jag har tagit den :D Det gjorde väldigt ont när hon tog in sprutan på mej men det är olika för alla men för dem flästa leder sprutan endå till ont i armen till sist. jag har ockå väldigt ont i armen och kan inte tänka tanken på att en spruta har varit i min arm men jag mår rätt okej och hoppas jag kommer att pigna till så att det inte går åt andra hållet! man har ju varit med om en ajig skrik dag från alla hörn och kanter! men är skit stolt över att jag togden, hadde problem hoss skötersksn och det tor minst en halv timme där inne, (jag är skit rädd för sprutor!). som tur var var jag inte själv för jag hadde wilma med mej:P hoppas att armen inte trillar av:P ha det jätte bra! puuuuuuuuuus!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

Hallådär :)

Haft en bra dag hitills?



kram haidi ♥ !

2009-11-05 @ 12:13:04
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0